Hurra hurra för trion idag

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Lindas födelsedag Hurra hura hurra.
Oj vilken morgon och förmiddag jag har haft. Blev bjuden på en väldigt lyxig frukost med presenter. Den sen förmiddagen tog jag lite tid för mig själv med en ansiktsmask och ett varmt skumbad.
Nu är jag färdig klädd och väntar till klockan ska slå 16 då jag ska gå hemåt och fira födelsedagen med familjen och släkten. Ikväll händer nog inte så mycket. SKulle bli lite fest men, blir lite stressigt så får bli en annan lördag här nere i skåne. Nästa helt åker jag kanske upp till Göteborg och firar min eller vår födelsedag med min kompis ( x twins). Idag är det trions dag.
Grattis till oss - Mig, Marlene och Tove.

Bilder från denna dagen kommer att läggas upp antingen ikväll eller imorn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0