Fullt upp

Upp med tuppen var jag idag. Skulle ut och gå direkt men, ångra mig när jag tittade ut genom fönstret.
Nu på förmiddagen har jag haft lite att göra ocg det fortsätter fram till ikväll.
Just nu håller jag på att städa bort julen vilket ska bli skönt. Här har varit riktigt rörigt inne och jag har inte haft orken till att städa så nog heller men, nu får jag bruka allvar med det. Jag måste även hinna med att plugga idag. Fick en liten läxa i religion igår plus att jag måste uppdatera minnet omkring religion A. Har glömt bort en hel del upptäckte jag igår. Så måste börja föra lite flera anteckningar tror jag.
Idag ska jag även hinna med att bli fotograferad av Simon, sätta upp lite ramar och rengör akvariumet men, ikväll när jag sätter mig ner så kan jag titta på tvn med gott samvete.
Nej nu ska jag fortsätta här men, vi hörs lite senare idag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0