Ett kort uppehåll

Nu är jag äntligen hemma igen men, det är bara en snabb runda ska snart iväg igen och träffa söta Jessika. Åhh vad det ska bli roligt. Vi har såå mycket to catch up.
Slutade skolan 15 idag och det var väll oki är väligt trött. 2 Tunga ämna på rad är ganska tufft. Efter skolan väntade fika med Matilda det var väldigt trevligt precis som alltid. Nu sitter jag här framför datorn och funderar på om jag skulle diska och slänga sopor innan jag ska iväg och träffa Söta. Jag borde verkligen diska men, är så trött så orkar inte. Fast jag får väll ta mitt förnuft till fånga och diska.
Jag kommer inte lägga upp några bilder nu utan gör det när jag kommit hem. vi hörs senare pussen

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe då är vi 2 som drar oss för o diska

2009-01-13 @ 12:16:46
URL: http://annapanna83a.blogg.se/
Postat av: Anna

då är vi 2 som inte vill diska

2009-01-13 @ 12:18:43
URL: http://annapanna83a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0