En härlig dag i Kloster

Nu har jag kommit hem efter en lång och skön promenad i skogen tillsammans med mamma och hundarna. Det är så kul att se Skrållan springa runt i sitt koppel. Han studsar fram som en studsboll medan Wilma springer lös och är helt i sina egna tankar. De är såå söta.

Nu ska jag diska och dricka en kopp thé kanske hinner jag börja lite på min bok får se lite vad man hinner med. Sen klockan 16 ska jag GÅ hem till mamma och pappa och äta mumsig wok. Var lite lat idag så bjöd hem mig till dem på wok istället för att både handla maten och gör den själv.

Jag borde nog plugga lite med idag men, ska jag var ärlig så orkar jag inte det utan får göra det imorn istället. Då måste jag verkligen sätta mig in i Relgionen och göra min läxa som jag har till måndag. Nej nu måste jag ta tag i disken tråkigt nog. Borde kanske dammsuga med? Hmm får se lite hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Usch, inte alls kul när datorn kraschar. Shit, asså tänk om min gör det då skulle jag nog inte överleva. Jag hann faktiskt köpa en ny innan min gamla dog. efter en månad dog den gamla, ja den hade väl blivit för gammal... =(



Det går underbart bra med bröllopsplanererna, kan läsa om det i kategori "bröllop..." om du vill. Just nu håller iv på med inbjudningar, tårta och sånt. Jätteroligt, men tar tid!



Hoppas att allt är br amed dig dig, så du börjar skriva lite mer =) Kram Sessan

2009-01-15 @ 17:18:46
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0