Dålig uppdatering lördag

Förlåt för min dåliga uppdatering idag men, dels har jag jobbet och sen har jag verkligen inte haft något att skriva om idag. Finns alltid något att skriva men, inget som är vettigt.

Har inte fått asova alls många timmar de senaste dagarna så ikväll blir det en helt oplanerad kväll tillsammans med massa filmer och mys. En helt perfekt kvälll för en väldigt trött Linda. Hihi jag känner mig som min favorit T som alltid är trött. Undra vad han gör ikväll?? Får nog ringa och störa han lite i gitarrspelet hihi. Jag är så elak ibland.

nej nu ska jag inte vara tråkig mer och istället sätta mig framför tvn och kolla någon bra film.
Hoppas ni får en trevlig kväll!


   Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0