Då var man ett år äldre..

Gårdagen var helt underbar. Fick mycket presenter och jag är så tacksam för allt. Alla sms, samtal och presenter. Jag är väldigt nöjd över hur går dagen blev. Mamma hade lagat god mat och hennes kompis hade bakat tårta till mig. Det var väldigt väldigt snällt och gott. Jag och min "moster" satt och pimpla vin hela kvällen 3 flaskor på 2. Haha det var trevligt iaf och som sagt så tackar jag för allt.
Fick även chansen och träffa min allra bäste vän. Jag är så glad att jag har han. Vi har alltid så otroligt kul tillsammans. Det blev en öl eller för min del blev det faktiskt en cider på pizzerian lite senare på kvällen. Efter blev det lite skitsnack hemma hos mig. Haha tror vi satt och pratade till 2 sen somna jag snällt på soffan helt utslagen. Så ja min rygg mår inte allt för bra idag men, vad gör det. Jag är ju ung än.
Bilder från gårdagen kommer att läggas upp under dagen. Glömde sladden till kameran hemma hos mamma och pappa.
Jag tackar ännu en gång för allt och för att ni gjorde min dag så underbar som den var :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0