XX

Jag skäms lite för att jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen sen jag kom hem från Halmstad. Har inte haft någon större lust eller ork till att skriva något. Får därför uppdatera lite bättre idag.

Utgången i Halmstad var väldigt rolig men, väldigt lite folk ut hmm.. Ja gjorde inte oss något för vi hade så kul ändå. Stackars Ems som inte länge kan hänga med i mitt tempo men, ska jag var ärlig Ems så har du aldrig kunnat det :P
Ems vaknade upp blåslagen och jag febrig så om någon vill uppdatera oss lite vad vi gjort för att förtjäna det så kan ni väll snälla tala om det för oss. Trodde jag var super bakis när jag vaknade på torsdag förmiddagen menn, både Ola och Ems bekräfta att så inte var fallet. Känns skönt när man måste köra hem. Tydligen hade jag feber och var riktigt blek och hängig. Att man aldrig lär sig att det är vinter och man måste ha mer kläder på sig. Ems frågade mig om hon varit i slagsmål. Nja tror inte det.
Jag och Ems avslutade vår tid tillsammans som vi alltid brukar göra - MCdonalds. Självklart blev det en gammal repris - QP endast ost, dipa, cola och Milkshake. Ett perfekt avslut. Inte för att jag tyckte det var så gott och mådde bara mer och mer dåligt. Så efter att jag lämnat av min älskade Ems vid tåget körde jag hem och direkt i sängen. Glömde dock bort att jag skulle till HBG på kvällen men, det löste vi ju ändå eller hur?

Nu ska jag hem till mamma och pappa och äta lunch. Gott! sen ska man jobba 5 timmar så uppdatera mer när jag slutat
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0