Vecka 6

Min kalender för veckan ser ut så här:

  • Måndag: Skola - Religion B & Etik och Livsfrågor (Tyvärr mådde jag inte alls bra så sjukanmälde mig)
  • Tisdag: Skola - Teckenkommunikation (lektion 2 alltså 3 kvar efter den)
  • Onsdag: Halmstad - Rättegång ( så skönt att få det överstökat) samt utgång med lite vänner där uppe
  • Torsdag: Hemfärd - Städning blir det när jag kommit hem.
  • Fredag: Ledig - kanske utgång i HBG
  • Lördag: Jobba - Syrengården
  • Söndag: Jobba Syrengården

Sen var denna veckan över. Jag hoppas verkligen att jag hinner städa lite imorn för det behövs.
Blev ingen skola idag för mig för vaknade upp och orkade knappt stå upp så fattade beslutet att stanna hemma så jag kunde komma på tecken imorn.
Nu är det äntligen dax för rättegången efter 2 års väntan. Känns lite jobbigt att bli påmind om den kvällen men, ska bli skönt att kunna lämna det bakom sig. Iaf så bra som det går.
Det roligaste med min tripp till Halmstad blir att få träffa Emili och Ola. So m det ser ut nu blir det lite dansande på kvällen säkert kommer vi äta lite god mat först. Hoppas det blir bowling eller biljard. Riktigt kul med Emili. Lovar att inte bli sur.
På fredag blir det kanske Tivoli och Joddla med Siv. De 2 sista dagarna blir det jobb.

Så vad har jag då gjort idag måndag som jag inte åkte till skolan?
Jag sov hela förmiddagen och mådde riktigt dåligt. Under middagen kändes det bättre och jag betala de sista räkningarna och pratade med banken om mitt sparande. Så nu känns det riktigt bra med mitt sparande. Det innebär att förhoppningsvis blir det snart en resa.

Jag jobbar fortfarande på min diet och nu ska jag börja träna lite mer. Blir lite trött på bara promenader. Så ska upp till Karin på jobbet så hon kan fixa med ett träningskort till mig (hoppas jag). Sen ska jag även börja simma. Så nu har jag verkligen kommit igång.
Till mat idag blev det en väldigt god tomatsoppa med mossarella ost och ägg halvor. Det blev lite över så det blir även soppa imorn.


Bild hämtade från Tasteline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0