Vår relation

Jag tänkte berätta lite om min och Tobbes relation. Vet att det är en som har undrat och både jag och Tobbe har fått frågor om vår relation. Som att jag vet att en del av er läser min blogg så tänkte jag en gång för alla berätta vad det är för relation som jag och Tobbe har.
Tobbe jag har känt varandra ett par år nu och har på de senaste tiden kommit varandra väldigt nära. Vi kan prata om det mesta och förstår varandra på ett sätt ingen annan förstår. Jag tror att det jag och Tobbe har kan ingen eller inget förstöra för vi vet verkligen var vi har varandra.
Jag kan mycket väl förstå att de flesta tror att vi är ett par som att vi kan pussas, hålla handen och vara precis som ett par men, nej det är vi inte. Både jag och Tobbe har kommit fram till att vi inte har de känslorna för varandra och den ända kärleken vi har till varandra är kompis kärlek. Både jag och Tobbe är singlar därför bryr vi oss nog inte om så mycket vad andra tror men, så fort vi träffar någon så vet vi var vi står. Fast jag tror att om jag hamnar i ett förhållande vill jag nog berätta för min andra part om mitt och Tobbes förhållande som att det lätt kan missuppfattas men, å andra sidan så tror jag itne vi är så som vi är nu mot varandra som vi är när någon av oss är i förhållande. Det är precis som den andra backar lite och håller sig undan.

Nu den senaste tiden har jag kommit på att vi använder oss mycket av ordet Vi. Precis som jag och Tobbe är en helhet eller ett gift par. Det blir mycket när ska vi äta och hur gör vi i helgen? OSV.
Idag har vi haft en sådan kväll. Hälsat på våra svärföräldrar och varit som ett riktigt par mest bara för att skoja till det lite. Allt började med att Tobbe sa: - "När är det mat hun?"  Jag svarade snällt tiden och kom inte försent. Glöm inte köpa med dig det och det. Nu blev det ju inte att vi gjorde pannkakor utan vi ska göra det i helgen mums. Ikväll blev det Kina mat och söta Tobbe bjöd. Tackar så mycket. Iaf när vi satte där i bilen på väg in till Klippan så sa jag bara "Snart får vi samtal och sms om när vi gifte oss och varför de inte var bjudna på bröllopet. Hemma hos Tobbes mamma börjar han sjunga Las Vegas haha klockrent. Så om ni undrar så är vi inte gifta utan bara på skoj i Las vegas haha.

Nu när jag har läst igenom texten så är det kanske inte så konstigt att alla tror att jag och Tobbe är ett kärleks par för vi är väldigt kärleks fulla mot varandra. Som sagt så är vi båda singlar och kan vara som vi vill mot varandra. Kärleksfull eller i men, som att vi båda vet var vi står och vad vi vill har vi inget att oroa oss för. Inget kan förstöra vår vänskap!
Man får tro vad man vill om vår relation. Är vi ett kärleks par eller är det bara kompis kärlek? Både jag och Tobbe vet sanningen till den frågan sen vad ni andra tror bryr jag mig inte om så länge ingen blir sårad.

Jag har flest killkompis men, har även en del tjej kompisar som är helt underbara. Skulle aldrig kunna glömma dem. För även dem är väldigt speciella och har en speciell plats i mitt hjärta. Problemet med tjejer är att de alltid lyckas bråka och bli ovänner lite för ofta. Jag vet var jag har mina tjej kompisar och de vet var de har mig. Fast jag inte alltid är en bra kompis. Jag vet att de står kvar där.
Jag är verkligen glad att jag och Tobbe har en sådan bra relation och vi fungerar så bra tillsammans. Det är inte bara jag som säger det utan det är flera som säger det.

Tobbe vet att du läser detta: "You rock my world"


Vi är bara vänner and nothing else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0