Super lördag...

Oj vilken lördag. Jag hade en riktigt rolig kväll med vänner. Länge sedan jag hade så kul. Milles var riktigt bra denna gången och hela pizzerian Jannis var fullsatt. Det dansades, skålades och vi sjöng alla med bandet. Sebbe sjöng - När en flicka talar skånska han är riktigt duktig. Det blev både filmer och massvis med bilder som jag hoppas kan lägga upp under dagen. Gårdagen däremot var inte alls lika rolig. Vaknade upp och hela lägenheten snurrade. Kändes lite som Pariser hjulet och det gick väldigt fort. Inte bara att jag var bakis som jag inte allt för ofta blir så hade jag världens feber frossa. Mådde inte alls bra och hade säkert tusen minnesluckor från gårdagen. (Tur att jag hade tagit så mycket bilder).
När jag äntligen kom upp och vaknat till lite hittar jag en söt liten lapp på dörrmatten. Hmm... vad har jag nu gjort? det var min nya söta granne Daniel som hade skrivit " Hej, Vad vill du har för film? hör av dig." Visst blir man glad när man har ett sånt meddelande. Daniel var verkligen en ängel mot mig igår. Jag kände inte alls för att träffa verkligheten och stängde in min i lgh hela dagen. Daniel kom med 2 filmer. Sen köpte han även cola och chips till mig. Så sött av honom.
Så gårdagen bjöd inte på såå mycket. Mest film och mera film.
Imorse vaknade jag upp med halsont och kände mig riktigt dåligt men, försökte verkligen ta mig upp för att fixa till mig till skolan. Vilket inte var så enkelt. Så fattade beslutet att inte gå till skolan utan vara hemma och vila så jag kan gå dit imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0