Tror jag kan detta...

Nu är jag riktigt mätt och bara tanken på mat gör mig illamående just nu. Illamående på ett bra sätt. Jag har gjort champinjon soppa och den var verkligen super god. Trodde att det med att koka soppa var något väldigt avancerat och att jag hade lovat mig själv för mycket men, det var verkligen hur lätt som helst. Så soppa kommer jag definitivt att göra flera gånger. Kanske inte alltid champinjon soppa det blev det idag som att champinjonerna bara kosta 15:- / Kg på Maxi. Riktigt billigt.


Tobbe och jag tog oss en titt inne på Familia. Det slutade med att Tobbe kom ut med 2 påsar och jag inga. Kände mig riktigt duktig som inte handla något annat än det jag behövde handla - mat.
Kameran var med och ja, lite halv skumma bilder blev det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0