Linda tipsar



Jag var nog inte mer än 8 år när jag började prova min brors ansiktsrengöring.
Då använde han sig av ACO från apoteket. Ddet var hans rengöring och mammas återfuktande kräm.
Jag har alltid varit nog med att rengöra mitt ansikte och att det blir återfuktat efteråt.
Under åren som har gått har jag provat x- antal produkter men, har nu äntligen hittat den som passar mig.

Jag använder Clinique!
 Deras rengöring, ansiktsvatten, scrub, peeling, ansikst mask ochåterfuktande kräm.
 Den senaste månaden har jag även användt mig av deras foundation.
Jag kan varmt rekomendera Cliniques produkter.

Vi har alla olika sorters hud och man måste prova sig fram.
De produkter som passar min hud perfekt kanske inte alltid passar andras men, man kan få bra hjälp i de olika butiker.
Prova er fram ni hittar alltid någon som passar er.
Har ni inte provat Cliniques produkter så gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0