Frågeställning??

Känns så skönt att sätta sig ner i soffan med en stor kopp thé och veta att både städandet och pluggandet är avklarat. Eller städandet är klart men, jag har massa plugga kvar. Känns som jag inte kan plugga mer idag har inte kommit på någon frågeställning till religion uppsatsen ännu. Så måste verkligen fundera ut något bra till imorn så jag kan börja lite lätt på uppsatsen. Jag vill självklart göra bra ifrån mig. Religion är inte mitt starkaste ämne och har väldigt svårt med det ämne som jag inte alls lockas till det. Historia är mer mitt ämne. Det är klart att Religion är historia det med men, allt det med Gud och så nja tror ju inte på det så. Nu tänker jag var en duktig elev och verkligen försöka sätta mig in i ämnet. Så nu ska jag hitta en riktigt bra frågeställning och göra en super uppsats.


Igår var jag väldigt dålig på att lägga upp bilder från dagen. Jag var på fiket och höll Tobbe sällskap medans han helt ensam jobbade. Stackare. Han bjöd på fika fast jag själv gärna hade betalat. han bjöd även på Kina maten igår. Så snäll han är. Så fort jag och Tobbe träffas händer det galenskaper och så även igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0