Gilmore Girls

Jag känner mig inte alls taggad till något idag. Har ingen motivation till något och tankarna är bara riktade på någon eller något. Varför just nu? Som ni märker är jag inte alls på humör idag.
Nu ska jag iaf krypa ner under min filt med en varm kopp thé tillsammans med en av mina favorit serier Gilmore Girls.
Tack Ems för att att jag fick de första avsnitten av serien av dig. Guld värdt. Nu kan jag titta på serien om och om igen. Eller iaf de första avsnitten.
Jag gillar verkligen Lorelai och Rory. Deras relation ihop. Tänk om jag och min mamma med kunde ha en kompis relation ibland men, nu är vi bara mor och dotter. Funderar på om jag ska vara så onyttig som att göra lite popcorn med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0