Blandade känslor inför onsdagen

Jag har fortfarande inte packat min väska inför morgondagen. Som att jag antagligen ska sova i Halmstad imorn så är det bra att ha lite saker med sig som att det även blir utgång.

Imorn är det alltså dax för den efterlängtande rättegången. En rättegång är kanske inget man vill uppleva men, i detta fallet känner jag att jag verkligen vill gå. Inte bara för att visa mitt stöd till Ems utan även för att jag vill veta hur det går. Ems hade säkert mer än gärna berättat allt för mig som att hon ska vittna men, det är inte samma sak som att höra det själv. Jag är väldigt glad att jag slipper vittna men, samtidigt så känns det väldigt fel att jag slipper men, Ems ska vittna. Jag satt i vittnesförhör i nästan 3 timmar och Ems i 30 minuter. Så mina känslor inför morgondagen är lite blandade. Samtidigt som det ska bli skönt att få det gjort så är det skrämmande att stöta på personen i fråga.

Efter rättegång blir det Ulles och massa bus med Ems på dagen. På kvällen blir det middag hemma hos Ola och biljard eller bowling samt massa dansande och bus med gänget innan vi avslutar kvällen på McDonalds.

Nu ska jag packa. Blir tyvärr inte så mycket bloggande imorn men, ska göra så gott jag kan.
Ni får sova så gott så hörs vi förhoppningsvis under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0