Fredags lyx

God morgon, God middag & God kväll!!

Först och främst vill jag be om ursäkt för den väldigt dåliga uppdateringen idag. Att uppdateringen har varit så dålig idag beror inte på att jag har varit olycksdrabbad (fredagen den 13) utan för att jag först sov halva dagen sen varit inne i HBG resterande av dagen.

Det blev ingen sömn alls i natt. Kände mig väldigt pigg. Hur mycket jag än försökte somna så gick det inte. Strax efter 4 imorse fick jag ett SMS av "DET" (personens namn i fråga hålls hemligt) som ville att jag skulle komma och hämta "DET".
Jag märkte direkt att "DET" hade druckit litte för mycket både på SMS;n och santal som hade ägt rum under nattens gång.
Att hämta någon eller några sådär tidigt på morgon kan ibland vara väldigt väldigt drygt men, så har det inte varit de gånger jag har hämtat "DET". "DET" har alltid något roligt att berätta. Man viker sig på mitten när man hör de olika historierna.
Vem vet dessa tidiga fredags morgon blir kanske en lite tradition.

Som jag sa innan så sov jag hela förmiddagen sen körde jag in till HBG för att lämna "DET". Sen hem igen för att följa med mamma till Ikea. Så ja det blev en del runder idag. Jag kände absolut inte för att sitta hemma framför skolböckerna speciellt inte som det var ett underbart väder ute - kallt men, underbart.

Ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och ätit lite färska räkor, mazzarella och tomat sallad, rökt skinka och lite ostar. Så nu sitter jag här i min soffa och är riktigt mätt. Känner att jag borde krypa ner under täcket snart men, nu är jag sådära pigg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0