Alla hjärtans dag

God morgon!

Strålande väder idag och jag är på ett underbart humör.
Idag är det alla ♥ - dag och de flesta har planer tillsammans med sin kärlek idag. Som att jag inte har någon kärlek att spendera denna dagen tillsammans med ska jag först bjuda mamma och pappa på fika. Ska bli kul och mysigt. Tror inte mamma har varit här på evigheter. I eftermiddag blir det antagligen en promenad i national parken tillsammans med min kära vän Tobbe. (Hans blogg hittar du här) Ikväll ska jag ha besök av Wilma och Skrållan. Mamma och Pappa ska på fest så det var egentligen bara meningen att jag skulle hem och gå en runda med dem men, den ska inte behöva vara ensamma en lördag kväll så det ska vara tillsammans med mig och mysa massor. Tror även Tobbe kommer ansluta sig till oss hihi. Tobbe gillar verkligen SKrållan haha. Vår lilla studs i boll.

Tror det inte kommer hända så mycket idag. Det kommer att bli en helt vanlig dag i Lindas liv. Ska försöka vara ut så mycket som möjligt idag. Får passa på när det är så här fint väder med.
Vad ska ni hitta på idag? Jag hoppas ni med får en underbar dag precis som jag säkert kommer få. Ha det bra
XOXO




Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hej gumman! Jag har inte glömt bort dig, men haft haft lite mkt sista veckorna. Svärföräldrar på besök, Prinsen hade framläggning, tenta och hemtentor... ang din bloggdesign så jobbar jag på det =)



Kram sessan

2009-02-15 @ 22:05:28
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0