Brain storming

Efter mycket funderande och argar blickar mot min religions bok har jag nu äntligen kommit på ett ämne till vad jag vill fördjupa mig i. Nu är det bara att hitta en passande frågeställning till ämnet med. Det känns skönt iaf att man har hittat ett ämne som kan intressera en lite mer än de här vanliga religionerna. Tog verkligen tid innan jag hittade ett intressant ämne men, nu har jag gjort det så nu kan jag börja brain storma om ämnet. Kanske jag hittar den perfekta frågeställningen.

Vad har annars hänt ikväll?
Har inte hänt så mycket har lagt den mesta utav tiden till att läsa olika religion böcker och tittat på tv. Nu väntar den där härligt varma duschen som jag har längtat efter hela kvällen men, har inte haft tiden att slita mig från tankar kring arbetet.
Jo har ju varit hemma och busat med Skrållan och kelat med Wilma. Skrållan hon är inte riktigt smart men, så grymt rolig. Haha hon var ju helt galen när jag kom hem och busa med henne. Stackaren! Busar ni inte med henne mamma och pappa? Wilma var väldigt trött så blev mest kel med henne.

Nej nu ska jag duscha innan jag ska kolla csi och självklart MacGyver. Ja jag vet jag har vänta på dygnet men, morgonen är ett rent helvete för mig som jag alltid vaknar med riktigt jobbig huvudvärk och jobbigt illamående såå bättre att sova bort förmiddagarna.

Om vi inte hörs innan jag somnar får ni sova så gott och drömma sött

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0