var är våren?

Det är typiskt höst väder ute än vår väder. Det blåser, regnar och är riktigt kallt ute. Jag har satt mig i soffan under en filt med datorna i knäet. Borde kanske dricka lite varmt thé men, är inte alls sugen på thé idag och har inte varit det sen innan jag blev sjuk. Så funderar istället på att gå ner och köpa lite mjölk och göra varm choklad på det gamla viset mums.

Förmiddagen umgicks jag lite med Becca. Vi kolla lite kläder och bara hade en trevlig förmiddag. Jag har känt Becca så länge så är alltid trevligt att umgås med henne. Så hoppas vi syns snart igen.
Det blev en liten påse med hem. Fast jag hade ju kunnat köpa mycket mer men, måste bli ännu snålare än vad jag redan är så jag kan resa och göra lite andra saker som det finns idéer om.
Mer kan jag inte berätta.

Ikväll blir det antagligen fika hemma hos Stefan och Tilda innan de flyttar. Det ska bli kul att träffa dem innan de flyttar. Jag hoppas jag får träffa dem fast de flyttar för de är såå söta. Man kanske ska köpa med sig något till dem men, vet inte vad som att de ska flytta. Så bättre att ge dem något när de har flyttat. Om nu blir bjuden till deras nya LGH.

Nu ska jag faktiskt göra lite varm choklad och kolla på reprisen av House. Eller ska jag plugga. Gör lite både och.
Vi hörs ikväll om inte tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0