Torsdag

God morgon!

Vaknade väldigt tidigt idag eller tidigare än vad jag brukar. Är super förkyld och har jätte ont i halsen igen.
Om jag tänker efter var det bra att jag vaknade så tidigt för de ska måla karmarna runt min dörr idag sen ska ajg även med Becca in till Klippan. Vi ska åka redan vid 10-tiden så bra att jag kom upp i tid.

Vad ska jag mer göra idag?
Kan inte säga att jag vill ut och ta en promenad i det vackra vår vädret för idag fast det är klart det kan ju bli bättre. Jag ska försöka plugga lite och kanske åka och foxa en present till mamma som fyller år på måndag. Får se lite hur jag känner mig. Måste även ringa till vårdcentralen och få en tid. Har väldigt ont i min mage samt att jag svimmar otroligt mycket (nej, jag är inte gravid).

Nu ska jag kolla vidare på Vakna med the Voice - Paul Haukka blir 30 idag så de har lite fest.

Ni får ha en bra dag så hörs vi kanske under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0