Tisdag

Ännu en morgon som jag vaknar upp med huvudvärk och en jobbig trötthet. Jag sover hur bra som helst nu men, ändå känner jag mig helt färdig när jag vaknar. Idag måste jag verkligen hitta krafter så jag får något gjort. Kan inte bara ligga och titta tv hela dagen fast jag gärna hade gjort det. Tänkte vara lite smart idag och städa här så har man gjort det för resten av veckan blir det fullt upp. Annars har jag bara skolan idag - Teckenkommuniktion klockan 17. Efter den måste ajg packa och förberedda mig inför morgondagen. Måste åka hem ifrån innan 8 imorn bitti som hoppas verkligen att jag kommer i säng i tid.
Nu ska jag vila lite sen in i duschen så jag kan börja min dag. Hur ser er dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0