Strålande eftermiddag

Solen strålar och vår i luften. Så underbart. Man får riktiga värkänslor i hela kroppen. Hoppas det blir stålande väder hela helgen så jag kan ut och leta lite vår tecken. För nu längtar jag verkligen till sommaren. Alla grill kvällar med vänner och långa dagar på stranden. Härligt

Idag har jag jobbat eftermiddag och är helt slut i hela kroppen. Är fortfarande inte helt kry men, jag måste ha pengar så var tvungen att jobba. Har även fått några extra timmar nästa vecka så det blir nog bra.

Nu sitter jag framför tvn med ansiktsmask, fixar naglarna och bara kopplar av en stund. Känner att jag behövde en ta hand om mig själv eftermiddag idag. Som att jag har varit dålig så pass länge nu har jag inte riktigt orkat med ha en Linda dag med ansiktsmask, hårinpackning och fixa med mina naglar. Idag var jag på ett sånt humör så var lika bra att passa på.

Ikväll ska jag hem till mamma, pappa och äta middag. Undra vad det blir för gott? Ska se om de vill hitta på något trevligt imorn åka till Helsingör kanske men, bara om det är lika underbart väder som idag.
Sen efter mitt besök hemma hos mamma och pappa blir det hem och ha lite fredags mys med mig själv. Hoppas det går någon bra film ikväll bara.

Nu måste jag fortsätta med min "ta hand om mig själv" eftermiddag

Kommentarer
Postat av: kusin Lina

Thank u kusin!

2009-02-27 @ 20:45:02
URL: http://kooworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0