Soppa ikväll kanske??

Nu är man äntligen klar för att ge sig ut i den lilla snön som finns kvar. Det känns som det inte är min dag idag. Har tappat saker, slagit mig och haft en tuff morgon. Nu har jag iaf sminkat mig och fixat håret utan när som helst problem. Frukost var inte alls gott idag så det blev ingen lång frukost. Funderar på att gå ner till fiket och köpa en fralla eller två.
Senare idag ska jag göra soppa. Får se hur det går för det är inte min starka sida eller det vet jag inte det heller har aldrig gjort det så jag får hoppas den blir god. Vet inte vilken soppa jag ska göra än hmm...

Har även bjudit in mamma och pappa på alla hjärtans dag fika på lördag. Jag har inte direkt några planer inför alla hjärtans dag så tyckte det passade alldeles utmärkt att bjuda in dem på lite fika. De har inte varit här upp på länge så det är ju dax att de kommer upp och hälsar på.

Nej nu ska jag försöka få tag på Tobbe. Känner verkligen att jag har motivation till att gå ut och gå idag och bara umgås och ha en trevlig onsdag. Inte ofta man får en sådan bra motivation till att göra saker om dagarna.
Jag hoppas det blir något kul idag och många bilder.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0