Skärpning Linda

Detta med att kolla film samtidigt som man pluggar gick precis som jag trodde - Inte alls. Har inte alls blivit så mycket plugg som det borde utan jag har bara tittat på filmen. Vilket betyder att det kommer bli en sen kväll för mig även idag. Måste verkligen komma in i detta innan jag lägger mig. Känns lite som att skolan har kommit lite i skymundan.
Så denna kommande veckan måste jag:
  • Skärpa till mig i skolan och verkligen hänga med på lektionerna och ägna lite mer tid framför böckerna
  • Komma igång med träningen på riktigt nu. Inte många månader till det är dax för bikini
  • Äta lite oftare istället för 1 gång om dagen eller aldrig.
  • Lägga mig i tid.

Nu ska jag sätta mig med skolböckerna igen så jag kan lägga mig i tid och inte vara uppe halva natten. Det är skola imorn och då måste jag vara lite mer vaken.
Vi hörs imorn alla läsare Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0