Plugg eller film??

Precis hemkommen från jobbet och pigg. Hmm förstår inte detta riktigt. På jobbet var jag riktigt trött och orkade kanppt ha ögonen öppna men, så fort jag satte mig ner framför tvn så vaknade jag till.

Nu blir det lite söndags mys med The break up på tvn och ett stor kopp thé. Ska försöka plugga lite i mellan också. Fast inte så lätt för jag blir så fast i filmer. Har inte haft tid eller orkar på hela veckan så nu måste jag verkligen ta tag i det. Som vanligt dagen innan det är skola men, vad ska man göra? Det är ju liksom så jag alltid har gjort så varför sluta nu.
Nu ska jag avrunda här och sätta mig med böckerna istället eller iaf ta fram dem och hoppas på att jag får något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0