Onsdag morgon

God morgon!

Idag blev det ingen morgon promenad tyvärr. Vaknade med jätte huvudvärk och kände mig väldigt seg. Ska ta en lång promenad i eftermiddag istället.
Har haft mycket huvudvärk på den senaste tiden. Antagligen behöver jag nya glasögon eller jag får hoppas på att det är det och inget annat. Förra gången jag var hos optikern sa han att jag hade perfekt syn och inte alls behövde använda mina glasögon men, detta var i höstas. Så tror det är dax att beställa tid hos optikerna igen fast tror jag ska vänta lite längre fram till våren.

Idag ska jag följa med Tobbe in till Klippan. Han ska fixa foto till körkortet och lite annat sen blir det säkert något annat kul brukar ju bli det. Kameran ska få följa med under dagen så ni kan få se på våra galenskap och inte bara läsa om dem. Jag och Tobbe umgås en hel del nu och vi har verkligen sjukt kul. Vi skrattar hela tiden och bara fular oss.

Nu ska jag äta frukost - knäcke macka och en stor kopp thé. Det jag alltid äter nu för tiden. Saknar dock nybakade frallor och varmchoklad. Får se när jag kommer att lyxa till det. Efter frukosten blir det duschen och fixa till sig innan man ska iväg med Tobbe.

Hoppas ni får en lika bra dag som jag ska ha ute i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0