Många måsten

God förmiddag!

Efter en lång härlig morgon promenad och lite mag träning kan jag nu äntligen sätta mig i soffan och koppla av en stund med en kopp thé och knäcke macka. Idag har jag faktikst lite måste som jag ska göra.
  • Städa hela LGH ( Var ett tag sen jag hade riktig storstädning)
  • Plugga (skolan är något jag inte har hunnit med eller orkat på senaste tiden)
  • Ringa skolan och höra när Matten börjar.
Oki det var bara 2 måsten men, måsten som måste göras idag. Om 2 veckor har jag ett stort prov i Religion B samt att vi har fått en uppsats som ska vara klar vecka 16 och jag har inte ens börjat fundera på vilken frågeställning jag vill ha. Nu när jag tänker på det så ligger jag en hel del efter och jag vet inte ens när matten börjar. Är det denna veckan eller vecka 9?

Nu ska jag fortsätta min avkoppling innan min dag börjar på riktigt. Hur ser eran dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0