Långlördag i HBG

God morgon!

Vaknade upp på ett strålande humör dock lite trött men, på väldigt bra humör. Dagen verkar bli lika underbar som gårdagens så mamma och jag bestämde oss för att åka in till Helsingborg en rund - det är ändå långlördag.
Det blir nog inte så mycket shopping för jag sparar pengar men, man kan göra så mycklet mer i stan. Sätta sig på ett mysigt Café och kolla in alla människor som går förbi. Jag tycker det ska bli väldigt mysigt ska se om jag kan hitta någon fin present till mamma som fyller år på måndag.

Klockan tickar och jag har inte ens fått på mig kläder. Så nu får jag skynda mig lite. Idag blir det ljusa jeans och min röda rutiga lång skjorta som jag köpte i måndags. Ska försöka ta ett kort under dagen och lägga upp. Kanske även jag får dagens outfit.
Kameran ska med så förhoppningsvis blir det många bilder från min mysiga dag i Helsingborg.

Ni får ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0