En lugn torsdag

Idag känner jag mig inte alls på topp. Huvudvärk och lite nere men, sådana dagar är tillåtna att ha ibland.
Så idag blir det en väldigt lugn dag. Ska försöka komma igång med mitt religions arbete som jag fortfarande inte har någon frågeställning till. Trodde inte det skulle vara så svårt att komma på en bra frågeställning som jag kan tycka är intressant att få ett svar på. Just nu kan jag känna att det är ingen stress att komma igång med det men, om sanningen ska fram så är det stressigt. Veckorna bara försvinner och snart är det dax för inlämning. Så jag hoppas verkligen att jag kommer igång med det idag.
Annars blir det bara en lugn dag finns inget planerat vilket är skönt. Idag ska jag bara göra det som faller mig in och det jag känner för. Konstigt nog så vill jag verkligen börja med mitt arbete som att jag älskar att göra uppsatser.
Ska försöka hålla er uppdaterade om dagen iaf det händer något roligt eller något annat som jag vill dela med mig.


Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0