Yngre dagar

Jag har äntligen börjat på mammas födelsedags present. Jag vet att det är 3 månader kvar till hon fyller år men det tar ett tag att hitta bilder och sen får jag scana in alla bilder. Det är inte helt lätt men det är även väldigt skoj att titta på alla bilder från mammas yngre dagar.

Jag hoppas verkligen att mamma blir nöjd med sin present.

Mamma och pappa på deras bröllopsdag den 24 augusti 1974.

 

Jag och mina älskade syskon.

Jag sitter i min 12 år äldre syster Petras knä och bredvid mig har jag

min 8 år äldre bror Roger.

 



Kommentarer
Postat av: Linda

är jag en hemsk människa om jag säger att det syns vem som är din mamma och storasyster.

Shit vad ni är lika :)

kram

2009-12-09 @ 11:21:22
Postat av: Fru Sessan

Hej gumman! Längesen jag skrev nåt här, men har inte glömt bort dig alls! =) Har bara haft så himla mkt annat hela tiden omkring mig...



Vilka bilder, undrar hur jag kommer känna mig när jag ser tillbaka på våra bröllopsbilder sådär om 30-40 år?? haha

2009-12-14 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0