Ett kliv ut

Jag måste lära mig att våga. Har alltid haft svårt för att göra nya saker. Fast jag älskar att hitta på nya och spännande utmaningar är jag väldigt försiktig av mig. Jag vågar inte riktigt sats fullt ut men, vill väldigt gärna. Tror att jag har levt i en sådan trygg och bekväm värld att jag inte riktigt vågar ta det klivit.

Efter Sunny Beach kom jag fram till att jag behövde en förändring - En förändring i mitt liv och förändring hur jag vill leva mitt liv. Lär mig ta chansen och våga ta det dära klivit ut från min trygga vardag och leva lite farligt ibland.

Så att ändra mina klädvanor är en bra början. Istället för att alltid köpa den stilen som jag brukar ha så betsämde jag mig att våga köpa något ut över det vanliga.
Än så länge har jag inhandlat en svart blommig klänning med en stor rosett på uppe vid urringningen, en färgglad väst (som jag för övrigt tror blir riktigt snygg till ett hel svart eller vitt linne) och zebra skärpet samt att jag har även köpt ett par "ormskinns inspirerade" leggings. Oki zebra skärpet hade jag nog gillat i vilket fall som helst men, jag undrar lite hur många gånger jag hade använt det? Nu har jag lovat mig själv att jag ska använda hur ofta som helst och kombinera det till olika outfits.

Jag hoppas at tdet är en början på ett kliv ut. Att jag vågar chansa och vågar leva lite mer.


Vänster: randigt linne från MQ
Höger: blommig klänning från Gina Tricot

Vänster: Blommig väst från MQ
Höger: Zebra skärp från MQ (tyvärr är bilden inte jätte bra)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0