Lite ompysslad

Har haft en underbart härlig eftermiddag. Ett bra ställe där jag kan luta mig tillbaka, koppla av, läsa det senaste skvallret och samtidigt bli lite ompysslad. Hit går jag allt ifrån 1 gång i månaden till varanan månad. Varje gång jag går där ifrån är jag nöjd med resultat. Så även idag.
Visst är det skönt att gå till frisören och bli lite ompysslad?
Jag har gått till samma frisör i 4 års tid och idag fick det bli lite ändring. Min frisör har bytat salong så idag gick jag till hennes syster. Jag är lika nöjd med resultat som jag var hos Sia. Jag fick även en lektion i hur jag lockar håret med min plattång. Så nu ska det övas. Tror dock inte att jag kanske kommer att locka hela håret utan bara några slingor från det yttersta håret.

Vad tycks?


När jag ändå var i närheten av H&M passade jag på att ta deras magasin. Så mycket snyggt H&M kommer komma med i höst. Jag bara längtar efter att få hem nya höst och vinter kläder. Har hittat en del skor som jag vill ha. Ett par stövletter är nästan ett måste på min sko hylla i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0