Sova??

Klockan är snart 01:30 och jag känner mig ovanligt pigg. Blev som ni kanske redan har förstått en hemma kväll med film och popcorn. Det är aldrig fel med en lugn hemma kväll men, seriöst 2 kvällar på rad?
Lite sådär när man är ledig men, det får jag ta igen en annan helg.

Hade nog orkat dansa och härja hela natten lång. Har suktat efter vin sen jag slutade jobba. in och lite Michael Jackson.
Trots att han börjar bli ganska så tjatig på radion så kände jag bara för att dansa loss till honom ikväll. Får nog styra upp en galen utekväll tillsammans med norrmännen och Susse. Det blir alltid galet kul så hade ju inte varit helt fel. Man vet aldrig när det blir den sista så bättre att passa på när man kan.

Nej, nu tror jag att jag ska titta på film nummer 3 och krypa ner under täcket. Det är ju som sagt en dag imorn med.
Sov så gott så hörs vi imorn.

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0