Shopping begär

Jag har fått sånt shopping begär.  Vill bara ha mer och mer. Fast jag inte hittar något måste jag nästan ha minst 1 påse med mig hem varje shopping runda jag har varit på. Vad har nu hänt med mig?
Har ju skrivit innan at tjag måste våga prova mer kläder. Våga bryta min stil. Jag tycker jag är på god väg. Köper mer och mer kläder som jag inte brukar använda och roligt har jag.
Idag var shopping rundan väldigt seg. Först hade jag världens huvudvärk som inte ville släppa och för det andra hittade jag inte alls mycket inne i stan som jag ville ha. Hittade lite senare i en annan Gina Tricot massor avsaker jag ville ha. Så nu blir det kanske klänning till helgens kräftskiva?

Bilderna från mina inköp lägger jag upp imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0