Härlig dag med vänner

Har haft en helt underbar dag tillsammans med vännerna.

Dagen började med att jag bestämde med Susse att jag skulle ta en tur med henne i Hässleholm. Vi åt lunch på Graffiti, kollade affärer och hade en väldigt trevlig dag. Fick även stanna och säga hej till Jonas som att Susse alltid glömmer bort att hälsa från mig.



När jag kom hem var det en liten stund av avkoppling innan det var dax att träffa lite fler vänner. Det blev en träff på Jannis där vi skrattade (tror nästan Sara var på väg ner till golvet där ett tag), pratade massa strunt och självklart skulle Sara och Johan ge sig på maskinerna. En kort stund där senare gick de hem lite fattigare. Inte turen på er sida kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0