utflykt mot Österlen

Nu börjar det snart bli dax att krypa ner i sängen. Känner mig inte alls så speciellt trött men, trots att jag har en ledig dag imorn blir det att gå upp tidigt. Imorn väntar nämligen en trip ner till Österlen. Vi ska åka hem ifrån redan klockan 9 för att åka och hämta upp min moster med man i Kristianstad.

Enligt mamma och moster så skulle jag ha med mig följande;
  • Badkläder
  • Ombyte
  • Extra skor
Det plus det vanliga som alltid är bra att ha med sig när man ska på utflykt. Tänkte var lite smart att ta med mig både kudde och filt så kan jag sova i bilen till Kristianstad. Hela utflykten kommer att avslutas hemma hos min morbror är Vä.

Har inte riktigt bestämt mig ännu om jag låter datorn följa med på vår utflykt men, tror den snällt får stanna hemma. Så ni får hålla er till tåls med att bloggen inte kommer att bli uppdaterade förrän sent eller torsdag förmiddag. Ska även försöka få till en bra "Dagens outfit" bild imorn, För det har ni väll aldrig fått se någon i min blogg?

Ni får ha en god natt sömn och en underbar onsdag så hörs vi antingen imorn kväll eller på torsdag.

Sov gott och dröm sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0