TGIF

Äntligen fredag och denna helgen har mycket att bjuda på. Tyvärr vaknade jag med halsont och lite förkyld men, jag hoppas den ger sig under dagen. Så jag slipper att bli sjuk.

Denna helgen är redan fullbokad och som ni vet jag älskar det. Har jag inget att göra så blir jag så rastlös och klättrar på väggarna här hemma. Så därför känns det bra att både fredag och lördag har något att erbjuda. Ska även se om jag hittar på något kul på söndag men, det brukar bli bra.

Idag, fredag ska jag eller jag borde nog redan har börjat men, jag har fått med mig Tobbe till VÄLA för att inför skaffa mig helgens outfit eller rättare sagt morgondagens. Efter det ska jag träffa min moster och umgås lite med henne, Ikväll ska jag och Tobbe ha filmkväll med nyttigt snacks.

Lördag är det Kick Off hela dagen. Det börjar redan klockan 10 mewd möte men, det ska inte jag gå på utan väntar till klockan slår 14 då det är dax att se LIF spela match. Efter matchen är det dax att hem och göra sig vacker inför kvällens grillparty även den nere på IP (idrottsplatsen). Så ja lördagen blir härlig och rolig. Hoppas på fint väder bara.

Söndagen är ännu inte planerad men, jag är helt säker på att även den kommer bli underbar.

Nu är det dax för duschen och göra vid mig så jag kan börja dagen. Förresten kameran är laddad och följer givetvis med hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0