Onsdagens schema

Som jag har sagt innan älskar jag att ha att göra hela tiden. Idag har jag bara varit hemma och vänta och jag gillar när det är så. Morgondagen är det med full rulle från morgon till kväll. Så här ser morgondagen ut;

  • Frukost med Sara på Fiket
  • Städa och plocka in alla kläder i gardroben
  • Umgås med Öyvind
  • Åka och se Derby Ljungbyhed - Röstånga
  • Blir det någon tid över borde jag ta en kolla i mina gardrober (som jag har sagt så länge)
Funderar på om jag ska köpa en ny kalender? Inte för att jag behöver någon men, alltid roligt med en ny kalender. Hmm får fundera en stund till på det.

Nu är iaf sminket borta och jag är redo för att krypa ner under täcket om jag känner för det men, det gör jag inte, Ska sitta upp en stund till innan det är dax för mig att krama kudden.

Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0