Kräftskiva




Årets första kräftskiva har gått av staplen. Tror inte det blir fler kräftskivor i år men, gårdagens räcker nog för detta året.
Dricka och kräftor skulle man själv ha med sig resten stod de för. De bjöd på fördrink, förrätt tillbehör till kräftorn (bör kanske tala om att jag hade räkor istället för kräftor), efterrätt och så självklart kaffe och en massa galenskap.
Det var lekar ( där jag och Kim vann över de som fick minst poäng) och de sjöngs en hel del snapsvisor och jag kunde knappt en ända (pinsamt).

Längre in på små timmarna kom piggelinen fram och det blev massa piggelin drinkar (eller som vi säger på skånska groggen). Ja det var mycket dans och myckat mingel. Med andra ord var det en kanon kväll och jag ångrar inte att jag gick det. Trots att jag inte var så jätte motiverad till att gå dit tidigare under dagen.

Hade lovat mig själv att det inte fick bli sent men, klockan var nästan 02:30 när jag vinglade in genom min dörr.

Jag vill tack fest arrangörerna så mycket för en kanon fest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0