Hälsosammare

Känner mig väldigt duktig idag. Trots att jag jobbar och bara är hemma på timmarna åkte jag ner och simmade 1500 m. Det känns att det var många års sedan som man simmade som mest. Förhoppningsvis kommer det kännas i armar och i ryggen imorn men, då vet jag att jag har tränat.
Så imorn är det dax igen 1500 m och kanske att jag springer 2,3 km med. Det är nu jag ska hälsa mitt nya, hälsosamma och roligare liv välkommet.

Idag kommer min favorit hem. Som jag har saknat henne. Hon får inte vara borta så länge jag blir så rastlös. Jag hoppas verkligen vi kan hitta på massa bus i veckan och till helgen.

Dax att sticka och hämta min sallad innan det är dax för de sista 5,5 timme innan man är ledig två dar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0