Klippan festen

Jag och Anna åkte in till Klippan i lördags för att checka den årliga "Klippan festen". Det var trångt och mycket folk. När vi kom stod Sarek på scean. Vi gick en runda medans vi inväntade Danne Stråhed.

Tältet fylldes snabbt på när det var dax för Stråhed.


Efter några checkar började de äntligen att spela
och publiken sjöng och dansade gärna med.

Danne Stråhed bjöd även på några snapsvisor i drick pausen.

Danne´s band. Även hans son är med och spelar. Här längst till höger.

Anna och jag gillade spelningen och kom närmare och närmare sceanen.

Nu är årets Klippan fest slut och ja som vanligt var det inget märkbart utan Ljudbangen slår fortfarade allt i Klippans kommun. Jag tror att till nästa år ska de nog börja ha det lite större. För en liten yta och mycket folk är ingen bra lösning.
Förra året var jag där med Susse och det kändes lite tomt att vara där i år utan henne men, vi tar det nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0