Besök av gudföräldrar

Bättre sent än aldrig! Jag bjöd upp mina gudföräldrar (säger man fortfarande så?) till lägenheten. Jag har snart bott här i ett år och inte bjudit upp någon från släkten. Självklart har familjen varit här men, ingen från släkten. Så det var ju på tiden att de fick komma upp och se hur jag bor.

Mina gudföräldrar har alltid skämt bort mig (vilket vi senare kom fram till att alla "barn" i släkten var) och fast jag redan har fått så mycket fick jag en liten inflyttnings present. Tror nog min moster är tankeläsare för hon hade köpte exakt de krukorna som jag ville ha i mitt kök till mig. Precis som jag trodde så passade de utmärkt i mitt lilla köks fönster.

Jag tackar så jätte mycket för de fina krukorna och blommorna.
Precis vad jag behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0