Vad drar mig?

Det känns så underbart härligt varje gång jag kommer hem från min lilla joggingtur. Man är så där lagom trött som man ska vara efter en runda i spåret. Min runda är än så länge inte så lång men, jag måste vänja mig innan jag ger mig på de längre rundorna. Ser verkligen fram emot att få börja på de långa rundorna.
Fast jag nu ikväll och imorn bitti kan känna mig helt tunga och seg i benen så ändras det så fort jag kommer ut på spåret.

Vad är det som drar mig?
Idag kände jag verkligen för att ringa till pappa och säga att jag inte orka springa idag och att jag borde vila idag och springa imorn men, det gick inte alls. När jag väll kom igång så kunde jag inte sluta att springa. Ända gången jag gick idag var upp för backarna men, det är pga min brustning i benet. Det känns mer uppför än nerför och vill inte att den ska gå upp igen så jag blir halt. Usch vad hemskt det skulle bli. Då kan jag itne var ute i spåret över huvudtaget.

Efter idag så känner jag att jag måste verkligen köpa mig ett par löparskor. Är så mycket bättre att springa med ett par löparskor än vanliga träningsskor.

Tack Bex för att du har jätte mig en bra motivation till att springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0