2 April

Att fotografera årets första syn av fjärilar var inte det enklaste. Jag ville dock försöka men, de flög i väg och kvar blev bara blommorna i rabatten. Ännu en härlig vårdag har gott mot sitt slut och jag hoppas verkligen att den dyker upp imorn med.
Jag har promenaret en hel del idag. Först promenad med Susse sen gick jag hem till mina föräldrar. Det var meningen att jag där skulle sätta mig isolen med min bok men, så ringde de från jobbet och undra om jag ville jobba. Självklart ville jag det. (Måste ha pengarna till resan). Så tyvärr blev det ingen mer lång promenad. Gick ju dock hem från jobbet.

Stegräknare stod på 12367 steg inte riktigt det antal steg jag hade planerat för dagen men, jag känner mig nöjd.
Imorn är jag än så länge ledig och SKA gå minst 15000 steg.


Nu ska jag betala min räkningar som jag inte har gjort ännu. Opps lite sent nu kanske men, bättre sent än aldrig.
När det är gjort ska jag läsa en stund i min bok innan jag ska sova.

Känner att jag ännu inte är riktigt klar för att sova och ändå är klockan 23:31. Attans måste få lite rutin på vardagen.

Ni får sova gott mina underbara läsare så hörs vi imorn

Kommentarer
Postat av: kusin Lina

Kan du inte ta kort på dina vänner istället för vita tråk-blommor? ;-)

2009-04-03 @ 11:15:02
URL: http://adrenalinetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0