Drömmer om sommaren

Planerna inför sommaren är i full gång och det kommer bli en riktigt bra sommar. Förra sommaren var kanon och denna kommer att bli ännu bättre. Det vet jag med all säkerhet.
Förra sommaren var jag bara hemma eller var ju på Liseberg men, blev ingen direkt semester.
Räknar inte Düsseldorf som någon direkt semester.

Oki jag var utomlands men, hade ju ingen semester. Låg inte på stranden och drack parably drinkar utan jag sprang efter en liten pojke. När jag kom hem därifrån var det 1 veckas semester innan jobbet började. På den veckan hade man ju miljoner saker med som man skulle fixa och vänner man skulle besöka så blev ju inte direkt någon semester.

Vecka 28 har jag och Bex planerat in en resa. Blir med stor sannolikhet till Cypern. Biljetterna är ganska dyra men, vi har sagt att vi väntar att boka till vi hittar någon billig och bra. Kommer inte ta någon ospec. resa utan vi vill veta vart vi ska. Vem vill ha 1 mil still stan och 5 km till stranden. Tar man ospec. vet man ju aldrig vart man hamnar.
Tror att det kommer blir en hel rolig resa. Med mycket fest och nya bekantskap.
Planeringen inför vår resa är i full gång fast vi inte har bokat ännu eller är säkra på att det blir Cypern men, hoppas kan man ju alltd.

Sen har vi även planerat in en resa till Göteborg, paddla kanot, Gotland och Stockholm. Hur vi ska hinna med allt återstår att se. Jag ska ju även försöka ta mig ner till Düsseldorf med men, det ligger ganska långt bort i mina planer. Vill verkligen utomlands i år. Helst längre ner än Tyskland.

Tillbaka till vardagen. Kan inte drömma mig bort till sommarens party och resor fast det inte är så svårt.
Klockan tickar och det är dax för mig att göra lite nytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0