En otroligt fin dag

Nu är våren verkligen här.

Jag har haft en underbar dag tillsammans med vänner. Har suttit ute och fikat med Susse och Anton. Det var meningen att vi skulle ta en promenad men, vi fastade ute i solen på fiket. Det var väldigt trevligt och kändes verkligen super lyxigt att få sitta där i linne och njuta av solens värme. Jimmy stannade till och snackade lite skit och snart dög öven Camilla med Ellen och Nordh upp. En helt underbar eftermiddag tillsammans med vänner och mycket snack.

Tyvärr blev det ingen promenad för min "helg sambo" Bex ringde och fråga om vi skulle simma. Det tackar inte jag nej till.
Så mot Klippan och tror ni inte att de hade stängt denna gången med? Jo för annan verksamhet. Vilket skämt
Perstorp är mycket bättre varmare i vattnet och de har öppet till 22. Simmade i min vanliga takt i ca 45 min.
Så skönt det var att simma igen. Det MÅSTE jag gör minst 1 gång i veckan.

Ikväll har bex varit här. Vi har kollat på Roomservice och självklart Grey´s. Det är alltid lika kul att umgås med Bex vi har alltid så roligt tillsammans. Bex hade köpt med sig ananas, physalis och ramlösa. Mums.
Känner mig så nyttig nu ikväll mer än vad jag var innan.

Nu ska jag mysa ner i min soffa och läsa min bok. Det har och är en riktig mys onsdag idag och jag är på sånt strålande humör.

Ni får sova så gott alla mina underbara läsare. Så hörs vi imorn. Ska försöka skriva lite mer i bloggen då.

God natt och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0