En galen eftermiddag

Fredagen har även den varit en helt underbar dag som jag spenderat med vänner och familj.
Gilalr verkligen den svenska våren. Den är något alldeles extra och som att jag missa den förra våren så passar jag på att njuta ltie extra av detta årets vår.

Eftermiddagen umgicks jag med Sanna och barnen. Vi satt på deras jätte stor trä terass och solade medans barnen sprang rundor och lekt i trädgården. Det var så otroligt varmt och skönt att sitta där och bara prata med min Sanna panna. En riktig härlig och galen eftermiddag tillsammans med Familjen Magnusson.
Såg att jag faktiskt hade fått lite färg i ansiktet :)
Börjar känna av oron av att de snart ska ta fram poolen och enligt tradition så ska jag slängas i! Funderar seriöst på att fly landet.




Nu ikväll har jag, mamma och Susse suttit på pizzerian, ätit pizza och druckit öl. Det var ritkigt mycket folk på pizerian vilket var roligt men, de snygga killarna lyste med sin frånvaro eller de kom när vi hade gått. Det blev inte så sent för tror nog vi alla 3 var lite smått trött.

Tyvärr gick jag inte 15 000 steg idag men, har ju bara solat idag. Får ta nya tag imorn.


Tror att john Blund har varit här på besök för att jag har sand i ögonen och börjar blir riktigt trött men, med tanke på att jag ska jobba imorn så är det nog dax att hoppa ner i min säng,
Jag jobbar 7:20-13:00 imorn. Självklart ska jag traska bort till jobbet.

Ni får sova så gott mina kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0