Härlig dag men, jag jobbar.

Nu har jag varit ute på en lite promenad med avslut på fiket. Behövde en liten socker chock innan jag ska traska iväg till jobbet. Jobbar 13:30 - 21:30 idag. Känns inte alls kul att gå till jobbet när alla andra är ledig. Fast som både Bex och Susse säger - PENGAR!

Har får riktigt ont i halsen och en förkylning håller med på att bryta ut. Känns som att så fort jag har blivit av med det så kommer det igen. Attans... Varför ska jag ha en sån himla otur?
Det blir mycket honungsvatten och thé nu fram över.

Äntligen har jag skärpt till mig med mina promenader och vad jag äter. Igår var jag ute och gick hela dagen kändes det som och på kvällen blev det sallad och frukt snacks. Riktigt mumsigt.
Idag har jag sallad med mig till jobbet samt att jag har frukt till min rast. Nyttigt och gott.
Jag måste komma i form nu innan vår resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0