Avkopplande måndag kväll

Har en riktigt mysig måndag. Direkt när jag kom hem gjorde jag en ansiktsmask och tog hår inpackning i håret. Efter 20 minuter tog jag ett varmt skumbad. Nu har jag smörjt in mig och gjort vi håret och sitter nu och myser i soffan tillsammans med en bra film. Kollar lite smått på resor med men, det får man ju lova att göra.

Nu är påsken över och det är dax att bruka allvar med träning och vad jag äter. Har blivit alldeles för mycket onyttigt denna helgen. Kan ju inte säga att jag har legat på latsidan. Har varit ute och gått mycket men, tyvärr hjälper inte mina promender om jag stoppar i mig massa onyttig mat.
Imorn blir det simning, promenader och mina älskade situps. Det blir någon nyttig mat. Vad vet jag inte riktigt så det återstår att se.

Imorn blir det jobb till 15:30 sen ska jag iväg och simma med Bex hoppas jag på. Annars händer inget ut över det vanliga. Inte som är inplanerat iaf. Det hade varit trevligt om det hade hänt någon som bryter av min vanliga vardag. Hoppas kan man ju alltid.

Tänkte faktiskt att jag skulle krypa ner under täcket nu och kolla på filmen. Ska upp tidigt imorn så kan ju alltid hoppas på att man somnar i tid med.

Sov gott mina underbara läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0