Intressant promenad med Anton

Min dag har varit riktigt härlig från början till slut. Nu sitter jag här i min lilla söta lägenhet och kollar på Grey´s. Är lite små hungrig så funderar på om jag ska rosta mig en macka med lite Philadelphiaost på. Mums.

Har som sagt jobbat ett par timmar idag. Efter jobbet var det att ta med sig farbror Ture till Klippan för att tvätta hans bil. Så nu är den ren och fin och han var mer än nöjd. Följde även med honom och handla. Han är ju alltid så snäll och han har blivit lite av en farfar för mig så ställer mer än gärna upp.

Ikväll har jag passat Susse´s lilla solstråle. Lilla Anton är verkligen hur söt som helst man blir ju inget annat än glad när man ser honom. Vi tog en runda med vagnen och kollade på bilarna, hundarn och motorcyklarna tror även vi hittade någon pinne och trappa som såg ganska så intressant ut. Var tvungen att gå inom jobbet för att hämta en lönelista och Anton gick fram och kramade mamma. Hihi så söt han är. Efter det gick vi och besökte Wilma och Skrållan. Ganska roligt tror att Anton och Hundarna har ett eget språk för attans vad de pratade med varandra.
Anton hjälpte pappa att grilla korv sen satt vi och mumsade på det innan det var dax att ta en liten runda för att sedan gå och träffa Susse.

Sen var det galet på 7:ans gård. Johan och Sara stod på händer, slog kullerbytor och hjulade och Anton var inte sen med att härma. Väldigt sött.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0